1. Tietosuojakäytäntö

1.1 Emme tallenna luottokorttitietoja emmekä jaa asiakkaiden tietoja kolmansille osapuolille.

2. Toimituskäytäntö

2.1 Xlash.fi tarjoaa maksuttoman toimituksen kaikkiin tämän sivuston kautta tehtyihin tilauksiin.

2.1 Pyrimme lähettämään kaikki tilaukset kolmen arkipäivän kuluessa, ja Suomen toimitusaika on yleensä 2–3 arkipäivää. Toimitusaika on kuitenkin suuntaa antava, koska kuljetusyritykseen voi liittyä viivästyksiä.

2.2 Suomessa tilauksia toimittaa PostNord.

2.3 Ulkomaisten toimitusten osalta teemme yhteistyötä useiden kuljetusyritysten kanssa ja lähetämme toimitukset lähimmästä varastosta nopeimman toimitusajan varmistamiseksi. Ulkomaisten toimitusten toimitusaikaa ei voida taata.

2.4 Toimitamme tuotteitamme verkkosivustolla mainittuihin maihin.

2.5 Jos tilaat tuotteita verkkosivustolta Suomen ulkopuolelle, tilaukseen voidaan lisätä tullit ja verot toimituksen saapuessa kohdemaahan. Huomaa, että emme ole vastuussa näistä maksuista emmekä voi ennakoida niitä. Olet vastuussa tulleista ja veroista itse. Kysy lisätietoja paikalliselta tullitoimipaikalta ennen tilauksen tekemistä.

2.6 Toimitamme kaikki tilauksen tuotteen samassa lähetyksessä. Toimitamme tilauksen suoraan tilauksessa mainittuun toimitusosoitteeseen. Katso lisätietoja toimituspaikoista ja -vaihtoehdoista toimitustiedoista. Emme voi toimittaa samaan tilaukseen kuuluvia tuotteita eri osoitteisiin. Toimitamme tuotteet suoraan sinulle. Emme vastaa tilattujen tuotteiden mahdollisista muista kuljetuksista.

3. Hintakäytäntö

3.1 Hintoihin voidaan tehdä muutoksia koska tahansa, mutta muutokset eivät vaikuta tilauksiin, joista olet jo saanut toimitusvahvistuksen.

4. Maksukäytäntö

4.1 Verkkokaupassamme hyväksytty maksutapa on Klarna tai pankki- tai luottokortti (Visa, MasterCard). Kaikki maksut käsitellään turvallisesti Klarnan kautta.

4.2 Hyväksytyt maksuvaluutat ovat euro, Ison-Britannian punta, Yhdysvaltain dollari, Australian dollari ja Ruotsin kruunu.

4.3 Emme voi käsitellä tilaustasi, ennen kuin olet maksanut sen kokonaan. Voit maksaa yleisimmillä pankki- ja luottokorteilla täyttämällä tarvittavat tiedot Tilauksen yhteenveto -sivulla.

4.4 Kortin myöntäjä voi tarkistaa tai vahvistaa maksun pankki- tai luottokorttia käytettäessä. Jos käyttämäsi kortin myöntäjä ei hyväksy maksuasi, emme hyväksy tilaustasi emmekä vastaa mahdollisista viivästyksistä tai toimittamatta jättämisestä, eikä meillä ole velvollisuutta ilmoittaa hylkäämisen syytä.

4.5 Emme tallenna pankki- ja luottokorttietoja.

5. Perumis-, palautus- ja hyvityskäytäntö 

5.1 Kun tilaus on käsitelty, emme voi tehdä siihen (tai sen osaan) muutoksia. Kun olet tehnyt tilauksen valmiiksi kassalla, sitä ei voi keskeyttää.

5.2 Jos päätät perua tilauksen sen jälkeen, kun olemme lähettäneet tuotteet, sinulla on velvollisuus palauttaa ne meille omalla kustannuksellasi. Tuotteet tulee palauttaa 14 päivän kuluessa siitä, kun ne on toimitettu sinulle. Sinun tulee huolehtia tuotteista niiden palauttamiseen saakka. Tuotteet tulee palauttaa käyttämättöminä (lukuun ottamatta niiden kohtuullista tarkastelemista), samassa kunnossa kuin ne olivat saadessasi ne, alkuperäisissä tuotepakkauksissa ja palautuskäytännössämme mainitulla palautustavalla.

5.4 Kun olet perunut tilauksen ja palauttanut tuotteet, palautamme pankki- tai luottokortiltasi veloitetun summan kokonaisuudessaan. Ilmoitamme sinulle hyvityksestä sähköpostitse kohtuullisen ajan kuluessa. Palautamme maksamasi summan tavallisesti käyttämällä samaa maksutapaa, jolla maksoit ostoksesi. Lahjaksi ostettujen tuotteiden palautukset voidaan hyvittää vain tilauksen tehneen henkilön pankki- tai luottokortille. Käsittelemme hyvityksesi yleensä mahdollisimman nopeasti, kuitenkin 30 päivän kuluessa tilauksen perumisesta.

5.5 Jos jokin ostamasi tuote on vahingoittunut, viallinen tai väärä, voit vaihtaa tuotteen tai saada hyvityksen lainmukaisten oikeuksiesi mukaisesti.Jos tuote on mielestäsi viallinen, palauta tuote meille palautuskäytännön mukaisesti. Sinun tulee ilmoittaa asiasta ja ottaa meihin yhteyttä seitsemän päivän kuluessa saatuasi toimituksen. Jos sinulla on kysyttävää palautuksista, ota yhteyttä.

5.6 Perumis-, palautus- ja hyvityskäytäntömme ei vaikuta lakisääteisiin oikeuksiisi.

6. Rahat takaisin -takuu

6.1 Palvelemme viikoittain tuhansia asiakkaita, ja tavoitteenamme on pitää heidät kaikki tyytyväisinä. Jos kaikesta huolimatta et ole tyytyväinen Xlashilta tilaamaasi tuotteeseen, saat rahasi takaisin. Suosittelemme kuitenkin käyttämään Xlash Eyelash Serum -ripsiseerumia tai Xbrow Eyebrow Serum -kulmaseerumia vähintään 4–6 viikon ajan hyvien tulosten saamiseksi. Jos olet tyytymätön ostamaasi tuotteeseen, ota meihin yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen [email protected] ja liitä mukaan tilausnumero.